Zanim dodam następny rozdział chcę powiedzieć wam, że jestem najbardziej kapryśną i niezdecydowaną osobą jaką znam.
Zmieniłam zdanie.
Żeby się nie rozpisywać.

Po zakończeniu Heartache nie będę pisać opowiadania typu fanfiction.
Mam ku temu 2 główne powody. i 30 mniejszych.
1.Mało osób to czyta.
Wiem, że wy myślicie inaczej atc, ale ja mam statystyki. Kocham was mocno, ale musze się skupić na innych rzeczach. Mam szkołę i moje 'poważne pisanie'. Zwyczajnie nie wyrabiam, a pisanie, gdy komentuje coraz mniej osób przestaje bawić. Nie robie tego dla siebie, ale dla was.
2.Zaczynam vloga.
wiem że się ośmieszę, zwłaszcza, że będzie to po angielsku, ale czy to pierwszy raz?

...ale!

Mam pomysł, żeby przenieść się na wattpada i pisać opka nie-fanfiki.
Mam też pomysł na 2 opka pośrednio związane z tym, ale nie mające z kolei związku z 1D jako takim.

Chciałabym, by każda osoba, która czyta mnie regulanie wypowiedziała się co o tym wszystkim myśli.
Będę odpowiadała na komentarze. 

12 komentarzy:

  1. wiesz to twój blog i to ty powinnaś wiedzieć co masz zrobić ;) twoja decyzja będzie mi przykro jeśli skończysz to opowiadanie i nie zaczniesz kolejnego ald to już od ciebie zależy :) świetnie piszesz i rób to co uważasz za słuszne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że nie zaczniesz nowego opowiadania ;c No ale cóż... Zostaje nam tylko uszanować Twoją decyzję, podziękować za wspaniałe opowaidanie, które dla nas piasałaś. No i chyba przede wszsytkim życzyć Ci powodzenia! ;) Może jak wypoczniesz to znowu coś dla nas napiszesz? ;) Byłoby naprawdę super, bo cudownie się czyta/czytało Twoje opowiadanko ;)

    Ściskam Hania ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. zgadzam sie z komentarzem w gory.To twoj blog i ty decydujesz.Fajnie by bylo jesli jednak bys pisala FF.Jednak to twoje decyzka a nie nasza.I tak zrobisz to co bedziesz chciala.Wiesz ja bym nie przenosila bliga na Wappada poniewaz nie jest latwo odnalesc sie tam chodzi o czytelnikow z sont.Jednak to twoje decyzja @Mra_Diana_Malik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tzn nie zamierzam całkiem rzucać pisania opowiadań w internecie.
      nie chcę po prostu pisać fanficów.
      myślę żeby pisać coś bardziej neutralnego
      wattpad na początku wydawał mi się czarną magią, ale bardzo szybko go ogarnęłam i naprawdę jest o wiele bardziej przejrzysty i prostszy niż blogspot.
      i co ważniejsze przyciągnąć trzeba nie ładnym szablonem tylko ciekawą treścią.
      WIEM, ŻE NIE JESTEM NAJLEPSZĄ AUTORKĄ, ale na Boga, jak widzę że blog z kolejnym fanfikiem o 'złym harrym' prowadzony od miesiąca ma tyle samo wejść co ja po roku + 40 komentarzy pod każdą notką o mnie zwyczajnie krew zalewa. Ci którzy są ze mną od pierwszej części wiedzą że na początku notki dodawałam co drugi, trzeci dzień i zawsze było -naście komentarzy. byłam naprawdę zadowolona (co widać po tym jak szybko wtedy pisałam) ale ostatni rozdział ( moim zdaniem ważny) skomentowało przez 2 tygodnie 12 osób a wiem, że czyta przynajmniej 60...
      litości.

      Usuń
  4. Proszę cię nie kończ. Wcale nie czyta cię mało osób. ALE czy nie robisz tego także dla swojej przyjemności?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie twierdzę, że czyta mało osób. wręcz przeciwnie! to dla mnie niewiarygodne, że siedzę tu już ponad rok. jestem wdzięczna każdej osobie, która przeczytała choćby jedno zdanie tego opowiadania, naprawdę. nie chcę żebyście mnie uważały za nadętą zołzę, po prostu mam wrażenie, że stanęłam w miejscu, a tego nie chcę.

      Usuń
  5. Wiesz w sumie Cię rozumiem, wiem jak to jest gdy ktoś Cię nie docenia, czy krytykuje, lub mało osób pisze tu co myśli, rozumiem. Wiem co to krytyka i jak może bardzo zranić, kiedy Ci zależy a innej osobie nie, w innych sprawach też, niestety:(. Z drugiej nadal w miarę moich możliwości będę czytać to co wyjdzie z twoje pisaniny. Pomysł na vloga po angielsku jest całkiem fajny, przy okazji czytając go będę mogła podszkolić swój angielski, który jest dobry, ale nie tak jakbym chciała. Życie Ci by się udało wszystko co sobie zaplanujesz w związku z twoim pisaniem, bo robisz to ŚWIETNIE! Postaram się nadal być twoja wierną (mam nadzieje, że tak myślisz :))czytelniczką, tylko koniecznie podaj linki do swoich twórczości kiedy je założysz!
    Pozdrawiam ciepło Marzena ze Śląska

    OdpowiedzUsuń
  6. Ogółem lubie twój styl pisania więc bede czytać wszystko co zapodasz! x

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszyłabym się gdybyś zaczęła pisać nowe FF. Nie jestem tutaj długo, blogi czytam od niedawna, ale Twoje opowiadanie (część pierwszą i drugą) "połknęłam" w dwa dni. Bardzo mi się podoba Twój styl pisania i oczywiście sposób pisania (nawet nie wiesz jak jestem Ci wdzięczna za brak błędów ortograficznych, bo uwierz mi, jak się patrzy na niektóre blogi to ... ehh ;/). Nie pisałam komentarzy pod Twoimi postami (przyznaję się bez bicia :(), ale po przeczytaniu każdego kolejnego rozdziału byłam jakby zahipnotyzowana i wiedziałam, że żadne słowa nie oddadzą tego, co wtedy czułam. Naprawdę szkoda, że chcesz zrezygnować z pisania FF, ale oczywiście szanuję Twój wybór i obiecuję, że cokolwiek innego napiszesz, to przeczytam to z wielkim uśmiechem na twarzy :D
    Pozdrawiam
    J.

    OdpowiedzUsuń
  8. Będę czytać to co napiszesz :D

    OdpowiedzUsuń
  9. szkoda, ale chciała bym dostać wszystkie linki :3 szczególnie do vloga :) powodzenia

    OdpowiedzUsuń