Dobra.
Nie mam już rozpiski informowanych, więc jeśli chcecie żebym powiadomiła was o nowych rozdziałach Smile of Harry to wpisujcie się w komentarzach
Przemyślałam to i nie zamierzam się poddać. Tylko proszę, dajcie szansę Street Light. wiem, że jest inne niż to opko, ale gdy akcja się rozkręci może was zainteresować :)
Nowe rozdziały Smile of Harry się pojawią, ale nie prędko, pewnie około września. Mam teraz tak wspaniałą wenę, że nie odchodzę od laptopa (tyle że nie pisze blogów tylko coś innego), ale pomysł na Honnie mam więc nie ucieknie!
Więc kto chce żebym dała mu znać kiedy wrzucę tu coś nowego pisze w komentarzach swojego twittera i czeka. :) Kocham was.

16 komentarzy:

  1. YEAAAAAAAAA!!!! AAAAAAAAAAA!!!! No oczywiście, że ja :D @olenkapo
    A street of light też czytam, i czekam na rozwój akcji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajniee ♥ czyam A street od light ;) Jest naprawdę super ;** Cieszę się że się nie poddasz ;** @Margaret235 Kocham Cięęę ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mogę sie doczekać ♥ całuski ;***

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawe sobie nie wyobrażasz jak się cieszę !!!!!!! <333333
    Street light tez czytam ;)) xx

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest! Nie poddajesz się, kocham cię! ♥ nie mogę się doczekać! :**
    @Red_Cherry057

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeeejku nie mogę się doczekać!!! Kocham Cię <3 @DariaHappyy

    OdpowiedzUsuń
  7. @ulia_galdynska wspaniałe ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. @julia_galdynska przepraszam wkradł się błąd ;]

    OdpowiedzUsuń
  9. @luv__my_harry <3 <3 <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. @Ellen_Hug :) Genialny blog!

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie mogę się doczekać SOH, ale SL fajnie się zaczął i pisz go dalej. ♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  13. @Jestemsobaxx proszę informuj mnie:)

    OdpowiedzUsuń