Mała aktualizacja.

Cześć i jak sie macie.
Wiem że dawno nie było rozdziału, ale co mam zrobić, skoro brakuje mi czasu nawet w ferie? Chociaż dobrze wam tak, bo ilość komentarzy coraz bardziej mnie demotywuje. Wiem że nie macie czasu, ale to naprawdę pomaga jeśli napiszecie nawet jedno zdanie, że przeczytaliście. Obiecuję stanąć na głowie i dodać nn jutro. Co więcej - szykuję dla was zwiastun nowego opka, bo nie wiem czy wiecie, ale Heartache powoli się kończy. Jesteście ciekawi?
A teraz zmykam pisać! Trzymać kcuki :)

4 komentarze:

  1. Uzależniłam się !!!! Proszę o kolejne rozdziały ;)
    Kasia z Krakowa :D

    OdpowiedzUsuń
  2. nie, nie chcę końca. To tak jakbyś mi nagle odebrała narkotyk!!(nie, nie jestem narkomanką:)) Nie rób mnie tego

    OdpowiedzUsuń
  3. jak to sie kończy niee!!!
    napiszesz trzecią część Smile Of Harry ?

    OdpowiedzUsuń