Heeeej
Tak, wiem.
Chyba zbyt spontanicznie podjęłam decyzję o wznowieniu tego bloga.
Robię aktualnie tyle rzeczy, że aż mnie to przeraża.
W tym momencie własnie pisze aplikację na studia (trzymać kciuki, żebym się dostała).
Wiem, że ktoś wciąz tu wchodzi, ale brak komentarzy podcina mi skrzydła, bo przypuszczam że są to raczej przypadkowe osoby... :(
Mam pomysł żeby w prezencie gwizdkowym wkelić tu ogromny rozdział GAME
Pytanko - mam próbować pisac sceny +18? ok, raczej +16 w moim wykonaniu ;)
Do zobaczenia niedługo - odezwijcie sie żebym wiedziała, że ktoś mnie czyta!

4 komentarze:

  1. Ja z tobą zostałam czytałam SOH,Heartache,Beatuful Misake nie wiem dlaczego ci wszyscy co czytali to opowiadanie,ale nie wiedzą co stracili.Ciesze się,że wznowiłaś ten blog.Trzymam za ciebie kciuki.
    To już nie mogę się doczekać.Bardzo chętnie bym przeczytała takie sceny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja powinnam ci chyba wysłać jakiś prezent świąteczny, bo jesteś jedną z najwspanialszych osób jakie znam. serio. btw, napisz do mnie na tt @pieceofuniverse

      Usuń
  2. Cześć :D Mam jedną prośbę: nie rób głupstw i nie przestawaj pisać. Masz talent. Nie liczą się odbiorcy - choć wiem, że miło jest czytać komplementy na temat tego co się tworzy - ale fakt, że robi się to, co się kocha. Widać, że czerpiesz z tego radość :D
    Znalazłam Twój blog przez przypadek, w wakacje, kiedy byłam na stażu w US w Wawie. (sporo wolnego czasu itp) No i się w nim zakochałam! Przeczytałam SMILE OF HARRY w kilka godzin i słowo daję, że potem jeszcze przez tydzień - jeśli nie więcej - miałam w głowie tylko to. Chwilowo cienko u mnie z czasem, ale kiedy tylko znajdę go trochę więcej - a święta to idealny moment - nadrobię wszystko co mnie ominęło.
    Nie poddawaj się! Buziaki xx @RealAgataP

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. absolutnie nie chodzi o komplementy, choć są oczywiście miłe.
      przede wszytkim chodzi o to, że w czasie, gdy pisze jeden rozdizał bloga mogłabym równie dobrze napisac kilka stron czegoś innego, lub odrobic lekcje, lub cokolwiek. a jeśli już pośwwęcam te 3 h na napisanie to uważam że nie wymagam dużo prosząc, by ktoś kto (dobrowolnie, bez przymusu) to czyta dał znać "Przeczytane" cokolwiek. Zrobiłam reakcje, żeby nie trzba było nawet pisać komentarzy i nic. a zabawne, bo w statystykach widzę że ludzi jednak wchodzą na tego bloga, nawet przez przypadek.
      Dziękuję za twoje słowa, są batdzo motywujące :)

      Usuń