Informacja

            Moje Kochane, sytuacja wygląda następująco.

            Mam doła tysiąclecia, bo muszę was zasmucić i chwilowo zawiesić bloga.
            Złożyło się na to bardzo dużo czynników, ale ogólnie mogę powiedzieć że mam zero czasu i weny. Muszę przede wszystkim zająć się moim "poważnym" pisaniem (zostało mi coraz mniej czasu) a ono sprawia mi okropnie dużo kłopotu, więc umówimy się że napiszę kilka rozdziałów opka do przodu, jak to robiłam przy Smile of Harry i dopiero będę je publikować. Nie chcę żebyście musiały czytać to co wymyślam dosłownie 3 minuty wcześniej, bo to jest wtedy nieprzemyślane, pełne błedów etc. 
Umówmy się, że póki co blog jest zawieszony do końca listopada.
Zobaczę czy do tego czasu ogarnę się chociaż w 50% i poinformuję was co dalej. Swoją drogę myślę że po jakiś 8 miesiącach mi też należy się tydzień urlopu od Honnie ;). Chcę tylko, żebyście wiedziały, że nie robię tego z lenistwa, ale po prostu nie jestem zdolna psychicznie do napisania 15 rozdziału. Padam na twarz, dosłownie. Obiecuję wrócić jak najszybciej w lepszej formie.
Oczywiście nie przestawajcie tu wpadać, bo na pewno wrócę :) Kto wie, może nawet wcześniej ;) No i wszystkie info o nn pojawi się na górze strony. Wszelkie pytania na asku lub w komantarzach.
            Przepraszam, jeśli kogoś zawiodłam.


            Btw. może wy chcecie mi pomóc rozwiązać ten problem z pisaniem? Bo desperacko potrzebuję rady (nie chodzi o żadną fabułę, muszę z kimś po prostu pogadać). Wrzuciłabym wam mój numer telefonu, ale aż tak internetowi nie ufam, więc jakby co czekam na ewentualne dobre dusze na tt lub asku.

Całusy, Amy E.

5 komentarzy:

  1. Szkoda, że zawieszasz, no ale każdy zasługuję na wakacje :) Będę z niecierpliwością czekała na Twój powrót nawet jeśli miłbybyć za rok hehe ;) Ta historia jest po prostu cudowna :) Powodznia ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojeeej :( Załamałaś mnie xd No dobra ogar OGAR ! Uffff okey już jest dobrze...chyba xd Ale na prawdę każdy potrzebuje odpoczynku,dobrze to wiem,skarbie ♥ To odpoczywaj ty tam sobie i żeby Ci weny przybyło i czasu :) Mogę być Twoją dobrą duszą na tt,jak chcesz pogadać to pisz,jak jestem zawsze odpisuję :P To miłego tygodnia jakże genialna pisarko,kochaam ♥♥♥
    Całuski ;***

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozumiem Cie i rób jak uważasz, każdy zasługuje na trochę odpoczynku i zebranie swojego życia do kupy... więc chyba każdy zrozumie że po prostu potrzebujesz odetchnąć :) Jak zawsze będę czekać na nowe rozdziały i nowe notki związane z tym co postanowiłaś :) mam tylko nadzieje że nie zapomnisz tutaj o nas :P więc szybciutko bież się w garść, poukładaj sobie wszystko, odpocznij skup się na tym co musisz i powróć do nas z nowymi MEGA DOBRYMI rozdziałami! Jak chcesz zawsze możesz do mnie napisać zawsze służę dobrą rada i wsparciem :) aa i nie będe tu sie rozpisywać jak dobra jesteś w tym co robisz bo to przecież OCZYWISTE!!! trzymam kciuku aby było wszystko okey, buziaki :* @DariaHappyy

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobre cię rozumiem koleżanko po fachu. Sama jestem w podobnej sytuacja więc cię rozumiem.Z niecierpliwością czekam na kolejny rozdział.Jeśli chcesz z kimś pogadać pisz do mnie na TT znasz adres.

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda ale będę czekać z niecierpliwosacia i nadal kocham to opowiadanie ;-)
    XOXO powodzonka, oli :-*

    OdpowiedzUsuń