Notka organizacyjna - ważne!

Ok. Chyba nigdy wcześniej nie pisałam takiej notki organizacyjnej i znając mnie rozpiszę się, ale mam sporo rzeczy do wyjaśnienia i poproszenia więc... zaczynam.
Może zacznę od tej, z którą zwlekam już zbyt długo, choć niekoniecznie jest związana z tym opkiem.

Po pierwsze - Magda.
Magda jest wspaniałą dziewczyną, utalentowaną, pracowitą i skromną, a do tego ma śliczny głos. Może nie jest gwiazdą internetu, nie ma różowych włosów i kontrowersyjnych wypowiedzi jak Saszan czy inne samozwańcze gwiazdy (przepraszam jeśli ktoś z was lubi Saszan i moja niechęć do niej was razi), ale myślę, że warto odwiedzić jej kanał na You Tube i przesłuchać kilka wrzuconych tam (autorskich!!!) piosenek! Internet ma niesamowitą siłę. Spędzamy tu tyle czasu, że poświęcenie tych kilku minut nikogo nie zbawi. Mówiłam to wiele razy i będę to powtarzać w nieskończoność, bo dla nas to dwa kliknięcia myszką, a dla kogoś nadzieja na spełnienie marzeń.
Niedawno ukazała się nowa piosenka Magdy, "All I Need", (osobiście mam słabość do "I'm safe") ale ja to bym ją namówiła do nagrania jakiegoś małego coverku 1D. Co wy na to?
Serio zajrzyjcie tam i - niezależnie od waszych opinii - podajcie link dalej. Skoro wam się nie podoba to może komuś innemu.
To dla mnie ważne bo znam Magdę osobiście i wiem jak ciężko pracuje nad swoim rozwojem i jak jej muzyka jest dla niej ważna. Zresztą - przeczytacie bloga i same się przekonacie!




OK. Dwa.

Co do mnie - zero czasu to moje drugie imię. Zajmuję się tyloma sprawami że fizycznie nie daję rady. Nie będę wam wszystkiego opowiadać bo bym was zanudziła.

Trzy.
Co do tego bloga - powoli kończymy. Zostawiam was w niepewności co stanie się z Ronnie i czy Emily i Niall aby na pewno się pogodzą. Bo nie jest to wszystko takie pewne...
Generalnie zaczęłam tą cześć z pewną wizją zakończenia i teraz widzę że po drodze zmieniłam chyba wszystko więc sama nie jestem pewna co będzie w następnym rozdziale.

Cztery!
Ahh.
Skoro Smile of Harry 2 się kończy to trzeba ustalić co dalej - jestem chyba jedyną osobą która to z kimś ustala. Ale zostałam zraniona przez autorkę Dark która tak po prostu kończy fanfica i to jeszcze w takim momencie, że gdybym wiedziała gdzie mieszka to by już nie żyła. Dobra, żyłaby (i pisała nowe rozdziały).
A więc.
Mam dla was dwie propozycje :)

Propozycja #1 - RED
czyli klasyka jeśli lubicie opka typu Dark, After czy co tam (czytam tylko Dark więc nie wiem czy przypadkiem nie 'ściągam od kogoś'. Ale ten pomysł jest taki, że na pewno go napiszę, choć to będzie dla mojej niewinnej duszy pewne wyzwanie. Ale lubię wyzwania ;)





Propozycja #2 - 5 reasons why I hate you.
wymyśliłam to już dawno i zapomniałam. Teraz odkurzyłam i mam ochotę napisać. To jest z kolei mój prywatny protest przeciwko temu wizerunkowi Harry'ego który wykreował właśnie Dark (czytam coś czemu jestem przeciwna haha) To opko byłby bardziej 'moje' - klimatycznie podobne do SoH.



 Ankieta znajduje się na górze strony. Mam nadzieję że weźmiecie w jej udział. W końcu piszę dla was :)
ps.zamierzam napisac oba opka. po prostu nie wiem od którego zacząć. wasza sugestia jest mi bardzo potrzebna, bo nie chcę tracić czasu napisanie tego, co się wam nie spodoba.

To chyba wszystko.
uff.


Do zobaczenia w następnym rozdziale Heratache.

3 komentarze: