Wesołych Świąt!



Moi najwspanialsi czytelnicy!
Życzę Wam dużo zdrowia, radości, miłości i wytrwałości.
Mam nadzieję że pod choinką znajdziecie same trafione prezenty a świąteczne wypieki będą jeszcze smaczniejsze niż zwykle.
Niech Nowonarodzone Dziecię da Wam siłę na zbliżający się Nowy Rok!

*

Ok, nie umiem składać życzeń.

Jak już pewnie zauważyliście, znów nawaliłam i nie zdążyłam niczego wam dodać, ale OBIECUJĘ, że możecie spodziewać się czegoś w sobotę po świętach. Naprawdę przepraszam, ale czas i brak weny nie pozwoliły mi dokończyć opka, które zresztą było żałosne. Mam nadzieję że wybaczycie.
Kocham Was wszystkich!
Amy xx.

2 komentarze:

  1. Wesołych swiąt na wzajem! ;-) właśnie skończyłam czytać wszystkie rozdziały heartache i smile of harry <3 boskie czekam na nn. Właśnie zyskalas nową stałą czytelniczke i szybko jej nie stracisz xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesołych Świąt :D Szczęśliwego i Pijanego Nowego Roku :P
    Czekam na następny rozdział :D

    OdpowiedzUsuń