11. Granice przyjaźni.

@/CAROTTO1Dxxx @/kociula3 - podajcie swoje aktualne @ jeśli chcecie być dalej informowane!

WSZYSCY SZANUJĄCY MNIE CZYTELNICY TEGO BLOGA WCHODZĄ TERAZ, NATYCHMIAST, ZARAZ NA BLOGA MOJEJ CUDOWNEJ MENAGO I KOMENTUJĄ PROLOG JEJ OPKA. NOW!


I NIE WRACAĆ DOPÓKI NIE SKOMENTUJECIE!

A TAK W OGÓLE TO DZIĘKUJĘ za ponad 34500 wejść! No i oczywiście machamy w stronę https://www.facebook.com/UwielbiamCieWSposob?ref=hl#_=_, którzy polecili tego bloga u siebie J

Uff, a teraz rozdział.
_____________________________


Niall stał oparty o ścianę, z twarzą zwróconą do okna. Przez zatłoczone ulice Londynu przewijały się setki samochodów, trąbiąc na siebie i tworząc wciąż nowe korki.. Zachodzące, marcowe słońce świeciło mu prosto w oczy, tak, że musiał mrużyć powieki. Pozostali chłopacy z zespołu siedzieli na sofie i fotelach, rzucając w jego stronę pełne troski spojrzenia.
To Lou zwołał to zebranie w swoim mieszkaniu. Wiedział, że dwóch z nich potrzebuje teraz zapewnienia o wsparciu przyjaciół. Jednak Harry wyglądał o wiele lepiej niż wszyscy się spodziewali. Rozłożył się w dużym fotelu i pałaszował porzucone na stoliku krakersy, a nic na jego twarzy nie wskazywało o na to, jak wiele problemów zostawił w domu.
Przez kilka minut trwali w milczeniu, aż w końcu Tommo postanowił rozpocząć.
-Niall, choć tutaj. Chcemy z tobą porozmawiać.
-O czym? - zapytał, nawet na nich nie patrząc.
-O tobie.
-Nie macie ciekawszych tematów?
-Chłopie, ogarnij się i na chwilę przestań cierpieć. Chcemy ci pomóc. - rzucił swobodnie Zayn, choć był tak samo spięty jak wszyscy.
Horan odwrócił gwałtownie twarz w jego stronę.
-Czasami w to wątpię.
-O co ci chodzi Niall? - zdziwił się Liam, do tej pory zamyślony.
-Właśnie, o co ci chodzi?
Ale blondyn tylko prychnął i znów wrócił się do widoku Londynu. Przyjaciele spojrzeli po sobie zdezorientowani. W końcu Hazz wstał ze swojego miejsca i podszedł do Irlandczyka.
-Niall, znasz zasady. Albo rozmawiamy, albo wychodzisz i nie stroisz fochów. Jesteśmy dorośli...
-Łatwo ci mówić! Ale to nie twoja dziewczyna przytula się do innego faceta gdy jest jej źle!
Lou otworzył szeroko oczy, słysząc te słowa.
-Ej, ty chyba nie sugerujesz, że...
-A co jeśli tak?
-Horan, nie przesadzaj.
-O co chodzi? - Zayn podniósł się i staną na przeciw chłopaka, między nimi być Harry. - Przecież to moja przyjaciółka, dobrze wiesz.
-Przyjaciółka? Jesteś pewien?
-Nie przesadzaj. - Malik zmarszczył brwi. - Wiesz, że nic do niej nie czuję.
-Ale nie masz pojęcia, co czuje ona! Jest dla ciebie taka ufna! Widziałem, jak bardzo! I nie wmówisz mi że jest inaczej! Nawet nieświadomie możesz ją zranić!
-Zaraz, ale... - spróbował wtrącić się Hazz, ale nie udało mu się.
-Zastanów się, o czyj ból chodzi. Twój czy jej?!
-O jej ból!
-A więc pozwól, że się uświadomię: To nie ja zadałem jej ból, bo to nie ja dobierałem się do jakiejś cholernej Irlandki!
-Chłopaki! - wrzasnął Louis. - Uspokójcie się!
Niall, purpurowy na twarzy patrzył na Zayna niemal morderczym wzrokiem.
-Wiem, że to moja wina. Nie chcę tylko by ona musiała jeszcze bardziej cierpieć.
-Więc może zejdź z ludzi, którzy chcą wam pomóc!
-On ma rację - powiedział cicho Harry. - Nie ma sensu się kłócić. Zayn pomaga Emily, wiesz o tym. A nawet jeśli... - tu spojrzał wymownie na bruneta, jakby chciał powiedzieć "chyba mu tego nie zrobisz, stary?" -...to w ten sposób niczego nie zmienisz.
Liam, który do tej pory najmniej angażował się w tą rozmowę, w końcu wstał i odsunął Nialla na bok, tak, by pozostali nie słyszeli ich konwersacji. Było to może wbrew "zasadom", ale kto by zwracał na to uwagę?
-Nie chodzi o Zayna, prawda? Chodzi o ciebie.
-Ale...
-Posłuchaj. On może ci pomóc, sam twierdzisz że jest bliżej z Emily niż ktokolwiek inny. Wykorzystaj to. Jesteś na wystarczająco straconej pozycji.
Niall zastanowił się nad tymi słowami. W końcu odwrócił się i znów stanął naprzeciw Zayna.
-Przepraszam. - powiedział. - Wariuję. Nie jestem sobą.
-Rozumiem cię, stary. Ale pozwól nam ci pomóc.
Chłopak pokiwał głową i zajął miejsce na jednym z foteli, a pozostali do niego dołączyli.
-Więc... co proponujecie?

*


-Emily?
Zayn delikatnie popchnął drewnianą powłokę i wszedł do pokoju dziewczyny. Ta jak zwykle siedziała na łóżku, pogrążona w rozmyślaniach. Gdy go zobaczyła, mocno zacisnęła dłoń, w której ukryty był tylko jej znany przedmiot.
-C-cześć...
-Możemy pogadać?
-Jasne. - jej usta wykrzywiły się nieznacznie, tylko udając uśmiech.
Malik usiadł obok niej i cicho westchnął. Wiedział, że jego misja nie należała do najłatwiejszych. Szczerze mówiąc, wolałby znów pobić kogoś dla tej niewinnej blondynki niż namawiać ją do rozmowy z Niallem. Była tak uparta, że nawet świętych wytrąciłaby z równowagi swoim żelaznym "nie".
-Co tam masz? - zagadał, wskazując na jej zamkniętą dłoń.
-Och, nic...
-No pokaż. - zaśmiał się, i wziął jej rękę, próbując rozplątać szczupłe palce. Broniła się jeszcze chwilę, aż w końcu odpuściła.
-To tylko...
-...kostka do gitary. - dokończył za nią chłopak. - Po co ci to?
-Tak tylko, znalazłam w mojej torbie.
Ale Zayn doskonale znał ten przedmiot. Biała z pięcioma złotymi paskami, zarysowana od częstego używania, wyprodukowanego specjanie dla Nialla. Blondyn był jedynym posiadaczem tego unikatowego egzemplarza, nie było takiego drugiego na całym świecie. Zamówił ją przed WWA Tour, specjalnie na pierwszy koncert, a potem używał tylko na najważniejszych imprezach. Chłopacy z zespołu nie wiedzieli jak to możliwe, że ten drobiazg nigdy się nie zgubił. Nigdy. Wszyscy traktowali go jak złote jajko. Niemożliwe, by przypadkowo trafił w ręce dziewczyny.
Przez chwilę oboje milczeli, aż w końcu brunet obrócił kostkę w dłoniach, odsłaniając napis po drugiej stronie.
1D.
2010 - forever and one more song.

-Wiesz ile warte jest to cacko? - zapytał, rozbawiony. - Niall prawie nie pozwalał nam jej dotykać. Ma niemal magiczną moc. Ocieka wspomnieniami.
-Dał mi ją w jakiś czas temu i prosił, żebym nie zgubiła, bo jeszcze nie raz będzie chciał jej użyć. - powiedziała oschle dziewczyna, zabierając przedmiot. Jej wzrok uciekł w bok. - Wiem po co przyszedłeś.
-Wiesz?
-Wiem. W końcu spotkałeś się z nim dzisiaj. Perrie was wygadała. Ale ja nie dam się przekonać, Zayn.
-Chociaż mnie wysłuchaj...
-Słucham.
-Horan chce tylko, żebyś się z nim spotkała. Chce spokojnej rozmowy.
-W cztery oczy?
-To zależy od ciebie, ale przyznam, że nikt z nas nie chciałby wam przeszkadzać.
-Rozumiem. Ja sama nie chcę przy niej być. Nie ważne, co on ma mi do powiedzenia. Ja już podjęłam decyzję. To koniec.
-Ale...
-Nie namawiaj mnie. - dziewczyna gwałtownie zwróciła się w stronę Zayna, o ile wcześniej udawała zimną obojętność, teraz jej głos był pełen smutku. - Ja chcę już tylko zapomnieć...
-Nie zapomnisz, jeśli nie wybaczysz. - zauważył.
-Nie wybaczę, bo to mi się śni co noc. - podświadomie odnalazła dłoń przyjaciela i ścisnęła ją. - Ja to widzę za każdym razem, gdy zamykam oczy, Zayn...
-Spokojnie... - pocieszył ją. Uniósł wolną rękę i położył na policzku dziewczyny, delikatnie wodząc po jej delikatnej skórze kciukiem. - Musisz z nim porozmawiać, tak samo jak ktoś wściekły musi najpierw porządnie wrzasnąć, a potem się wyciszyć. A bez względu na wszystko ja będę przy tobie... zawsze...
Wtedy Emily przysunęła się do niego i w jednej chwili ich twarze znalazły się zdecydowanie zbyt blisko. Serce zamarło, gdy zamiast odruchowo zwiększyć odległość dzielącą ich usta, całkowicie ją zmniejszyła. Wciąż czuła jego ciepłą dłoń na swoim policzku, wciąż ich palce były splecione. Ale nie pocałowali się. Żadne z nich nie było w stanie się poruszyć. Po prostu siedzieli obok siebie, z półprzymkniętymi powiekami i prawie nie oddychali. W głowie dziewczyny pojawiła się Perrie, ta sama, która z taką czułością zmywała krew z jej rąk. Nie żałowała Nialla, wręcz przeciwnie, chciała, by teraz ich widział, czuła niemal satysfakcję. Ale nie mogła pocałować bruneta. Nie mogła niszczyć jego związku. Ale jednocześnie nie odsuwała się, świadoma, że gdyby to chłopak ją teraz pocałował, nie odmówiłaby mu.
Ale Zayn przez cały ten czas nawet o tym nie pomyślał. W jego głowie było tylko jedno zdanie. "A jednak Niall miał rację." Chwilę zajęło mu znalezienie właściwego wyjścia z tej nieprzewidzianej sytuacji. Powoli opuścił rękę i zamiast odepchnąć, przytulił Emily do siebie. Nie było w tym już nic dwuznacznego.
Oboje odetchnęli. Zayn pochylił głowę i pocałował przyjaciółkę we włosy.
-Nie mścij się na nim w ten sam sposób - wyszeptał. - I nie proś mnie o tak dużą przysługę, bo będę musiał ci odmówić.
-Przepraszam...
-Już dobrze. - pogłaskał ją po plecach, choć sam był bardziej zdenerwowany, dopiero to sobie uświadamiał. - Nie smuć się.
Nagle usłyszeli szuranie przy drzwiach. Oboje jednocześnie podnieśli głowy i spojrzeli w tamtą stronę, ale nikogo nie zobaczyli, jedynie klamka drżała nieznacznie, jakby puszczona zbyt szybko.
-Idź do niej. - powiedziała Emily.
Zayn natychmiast zerwał się z miejsca i wybiegł z pokoju.
         
*

-Jesteś pewna, że to sprawdzona informacja? - zapytała, mocno przyciskając telefon do ucha.
-Oczywiście. Nie mówiłabym ci o tym, gdybym nie była pewna.
-Skąd to wiesz?
-Mam swoje źródła. - zachichotała kobieta po drugiej stronie. - Tylko wiesz, mam nadzieję, że to zostanie między nami... i że zrobisz z tej informacji pożytek.
-Też mam taką nadzieję. W takim razie... dzięki. Mam u ciebie dług wdzięczności.
Dziewczyna odsunęła aparat od ucha i wcisnęła czerwoną słuchawkę. Chwilę później srebrne urządzenie upadło na skórzaną sofę. Jego właścicielka uśmiechnęła się chytrze oglądając starannie wypielęgnowane paznokcie.
-A więc pani Styles jest chora... ciężko chora... To dobrze. Nawet bardzo dobrze... - zaśmiała się krótko. - Harry w końcu zapłaci mi za wszystko...


[Ogłoszenie parafialne: od 1 listopada nie mam internetu. Nie wiem jak długo, ale postaram się dodawać notki regularnie. W razie czego po prostu pytajcie, tt i aska moge sprawdzać przez telefon.

Wspominałam, że was uwielbiam?

Ok. Jak wrażenia po rozdziale? Co sądzicie o zachowaniu Nialla, Emily i Zayna? Czy dziewczyna źle zrobiła? Czyżby zaczynała czuć coś do przyjaciela? Czy zgodzi się jednak na rozmowę z Horanem. A co z Zaynem? Czyżby ten 'incydent' miał znów popsuć jego relację z Perrie?
No i oczywiście: kim jest tajemnicza postać która pojawiła się na końcu? ;)

KOMENTUJCIE! do nn potrzebuję minimum 15 waszych ocen ;)

I jeszcze pytanko: mam tworzyć stronę z linkami do rozdziałów Heartache? 

To tyle. Podpowiem, że w najbliższych rozdziałach spróbuję skupić się na wątku Emily&Niall, a potem... ;)]




19 komentarzy:

  1. Nie, nie, nie nie zgadzam sie. Emily i Zayn nie tak to nie może być. Kurde nie umiem pisać komentarzy czekam na następny

    OdpowiedzUsuń
  2. Suuuper ;) tylko niech nie rozwali się związek Zayna i Parrie ;) a Emily niech wkońcu przebaczy Niallowi bo mi go żal ;( coś myślę że tą osobą na końcu była Taylor ;)) @JuliaKlove1D

    OdpowiedzUsuń
  3. Biedy Niall. Wariuje i to widać! Strasznie mi go żal! Boje się, że Emily naprawde kocha Zayna,ale mam nadzieje, że tylko chciała się zemścić! Czekam na naxta z niecierpliwością, ale rozumiem, że rózne sprawy mogą Ci utrudnić dodanie go!
    Marzena ze Śląska

    OdpowiedzUsuń
  4. Strasznie szkoda Nialla ale cóż zasłużył sobie bo to jednak On zawinił... ewidentnie widać że zależy mu na Emily i żałuje tego co zrobił jednak Emily jest typem dziewczyny co łatwo nie wybacza a jest bardzo zraniona! Na moje miłość która ich łączy przetrwa i wybaczy to co się stało. Tak naprawdę wydaje mi się że Emily chciała się zemścić na Niallu ale nie potrafi, nie pocałowała Zayna bo nie może zapomnieć o chłopaku którego tak naprawdę kocha całym sercem! Zayn też nie mógł jej pocałować bo zdawał sobie z tego sprawę co by mogło się stać poza tym to tylko impuls po którym pewnie by żałowali tego co by zrobili! Oboje mają kochające je osoby i za dużo by stracili przynajmniej Zayn a znając jego jakoś wyjaśni tą sytuacje Perrie :) To tylko kwestia czasy bo w końcu czas leczy rany... mam nadzieje że to jakoś w miarę dobrze rozejdzie się po kościach :D Czekam na również dobrego NEXTA!!!
    @DariaHappyy

    OdpowiedzUsuń
  5. I LOVE this <3 tak zrób rozdziały ... I pogodz Nialla z em i weź też dużo watku z honnie, kocham ich <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsza! Rozdział jak zawsze cudowny I omg kim jest ta dziewczyna????? Z niecierpliwością czekam na kolejne! Uwielbiam twój styl pisania :D do następnego @vintageneverend <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiedziałam po tytule rozdziału, że będzie coś o Zaynie i Emily, wiedziałam. Mam nadzieję, że Perrie nie będzie zła, czy coś, a Niall i Emily się pogodzą :x
    Uhg, nie umiem pisać komentarzy : ///
    @fondhoran

    OdpowiedzUsuń
  8. Btw. tam na końcu może to ta modelka, jak jej tam było? Ta, co Harry się z nią "umówił", żeby nie było tego zamieszania z Ronnie.... Ciekawe

    OdpowiedzUsuń
  9. Super,super i jeszcze raz super.Czekam na następny rozdział.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny! ;) Z resztą jak zawsze. Czekam jak dalej potoczy się akcja z Emily & Niall'em. Sądzę, że tą osobą na końcu rozdziały będzie Dorothy. Chociaż jest też możliwe, iż to będzie Tay. Dziękuję, że na swoim blogu rozsławiłaś mój. Dzięki Tobie mam nowe wejścia na bloga i komentarze. A co do wyświetleń na smile-of-harry.blogspot.com to nie jestem zdziwiona ;) Interesuje mnie też wątek z Perrie i Zayn'em. Będą razem czy nie będą? Tylko czekać na następne rozdziały, których już wyczekuję ze zniecierpliwieniem. Wiem, iż jeszcze dużo namieszasz. Coś czuję, że wiele się zmieni w życiu Harry'ego i Ronnie. I jakiś związek z tym będzie miała choroba dziewczyny. A tak w ogóle to co tam u Rose? Dawno nic nie miało z nią wspólnego. Pewnie niedługo coś się wydarzy. Osobiście mogę potwierdzić, że jest to najlepszy blog EVER! Postaram się niedługo wykombinować jakiś nowych czytelników ;) + Będę miała niespodziankę, jak już mówiłam. Niestety nie wiem, kiedy się o tym dowiesz, bo jak na razie mam tylko plan. Niedługo wszystko się okaże. Liczę, iż Twoi wielbiciele będą chcieli ze mną współpracować. Teraz mam tyle na głowie, że ciężko będzie mi to zrealizować. Jednak, postaram się każdą wolną chwilę poświęcić tej niespodziance. I od razu mówię, że nic więcej nie zdradzę ;) + Dziękuję jeszcze raz, iż poleciłaś mojego bloga. To naprawdę wiele dla mnie znaczy.
    Love,
    @1Directionerka1 (Menago *-*)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten rozdział jest świetny <3
    Czekam na następny :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Kurwa,nie Emily nie zrobiła dobrze ! Zayn ma być z Perrie,oni się kochają ! A Niall kocha Em ! Emily nie ma prawa zakochać się w Zaynie,nie ma prawa ! I koniec ! Niall mnie wkurwił strasznie ,ale powoli zaczynam mu wybaczać ! Ale niech tylko Emily,którą do tej pory miałam za ofiarę w tym wszystkim (no dobra,ona ciągle nią jest), niech spróbuje zniszczyć Zerrie to mnie wkurwi...Osobą na końcu jest moim zdaniem Dorothy,suka pieprzona...Mogłaby umrzeć xd Weź ja zabij w jakimś wypadku czy coś XD No i niech Em wybaczy Niallowi ! Wiem ,że o ciężkie ! Wiem ! Ale on ją tak bardzo kocha ! I osobista prośba ode mnie: Niech ta popierdolona dziwka,nieważne czy Dorothy czy nie,która wypowiedziała ostatnie zdanie umrze,proszę :) Tylko najlepiej tak ,żeby bolało (tylko nie przeraź się moim komentarzem,po prostu sądzę ,że osoby ,które cieszą się ,że ktoś jest śmiertelnie chory powinny umrzeć xd) Kocham skarbeńku ♥♥♥ Całuski ;***

    OdpowiedzUsuń
  13. No ttakiego czegoś to się nie spodziewałam.... Emily do Zayna? Dobrze, że Zayn jest dobrym przyjacielem, chociaż kto wie... Nialler biedak i zazdrośnik, ale dzięki temu zajebisty! Powrót Dorothy... Zapowiada się ciekawy przebieg akcji :D
    Powodzenia pola_juzyszyn

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny rozdział... Czekam z niecierpliwością na następny. Jestem bardzo ciekawa kim była tajemnicza kobieta pod koniec rozdziału :P

    OdpowiedzUsuń
  15. wlasnie skonczylam czytac wszystko co napisalas...przeczytalam calego bloga. Ja chce wiecej !!! ;c swietnie piszesz ;D <3

    OdpowiedzUsuń
  16. wiec tak: po 1 Emily i Zayn mysle ze się z czasem w sobie zakochają....Zayn gdyby nic do niej nie czul odsunal by się tak robia faceci zakochani w innej...Perrie to widziala ale jeśli tak to musiala uslyszec koncowke jak Zayn mowil ze jej musi odmowic wiec mysle ze będzie wszystko dobrze, ale Perrie może być z dnia NA DZIEN CORAZ BARDZIEJ ZAZDROSNA o Emily i przez ta zazdrość ich związek się rozpadnie...a tajemnicza kobieta to Dorothy...a jeśli Ronnie umrze przez nia to znajde ta Dorothy i jej cos zrobie!!!!!! @Jestemsobaxx

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie wierze!! Przeczytałam całą pierwszą część historii Harrego i Ronnie w dwa dni ! I teraz dokończyłam te 11 rozdziałów 2 części! <33 Kocham Ciebie, Twój umysł, komputer, bloga i to opowiadanie!! Jest po prostu meeega *.*

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniały rozdział jak zwykle. A co do informowania do dalej chce być informowana o rozdziałach :) @CAROTTO1Dxxx

    OdpowiedzUsuń